سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانستنی های سنگ ها

خرید جواهرات لوکس از سایت زرسی

گردنبند

خرید جواهرات لوکس

سایت زرسی ویترین آنلاین جواهرات از معدود فروشگاه های آنلاین می باشد که با فراهم کردن جواهرات لوکس متنوع اقدام به فروش آنها کرده است و بسیاری از هموطنان می توانند جواهرات لوکس را از این سایت خریداری کنند.

سایت زرسی برای راهنمایی افرادی که قصد خرید جواهرات لوکس را دارند و می خواهند آن هارا  در محافل و مراسمات متنوع استفاده کنند مطلبی جامع و کاربردی آماده کرده است که با خواندن آن می توانید در مراسمات گوناگون ظاهری جذاب و بخصوص داشته باشید.

پس در ادامه با ما همراه باشید

حتی اگر الماس‌ ها عشق اول و آخر هر دختری باشند، نمی‌شود خیلی به داشتنش فکر کرد. جواهرات مقرون به صرفه ‌تر به شکل های مروارید، سنگ های قیمتی، آویز گردنبند، حلقه ‌های کریستال و دستبند تنیس (دستبندی از اجزاء کوچک که توسط یک زنجیر باریک به هم متصل هستند) وجود دارند که به حد کافی تطبیق‌ پذیر بوده و با هر ظاهری متناسب هستند. اما دانستن اینکه چگونه نسبت به خرید جواهرات لوکس اقدام کنیم و همچنین چگونه از آن استفاده کنیم چندان کار ساده‌ای نیست.

 

درباره ‌ی انواع متفاوت جواهرات تزیینی در دسترس خود و آنکه چگونه آنها را ترکیب کنید تا برای هر موقعیتی مناسب باشند، بیشتر یاد بگیرید:

 

انواع جواهر

جواهرات لوکس مد روز

جواهرات مد روز با نام جواهرات طراحی ‌شده با سبک خاص نیز شناخته می شوند. این جواهرات جلوه ‌ی خاص و نمایشی ویژه دارند و معمولاً مقرون به صرفه ‌ترین گزینه ‌ی موجود هستند. برای شخصیت بخشیدن به ظاهرتان هیچ راهی آسان تر از پوشیدن یک جواهر ارزان قیمتِ شگفت‌انگیز یا یک قطعه جواهر مدرن و جدید وجود ندارد.

 

جواهرات فلزی زیبا

قطعات فلزی زیبا برای ست ‌کردن با لباس، به خصوص هنگامی که می خواهید ظاهری رسمی و برازنده داشته باشید، مناسب است. کلمات کلیدی در اینجا “ظرافت” و “پیچیدگی” هستند. این ها جواهرات اصلی ‌ای هستند که از صبح تا شب و آخر هفته ها همراه شما هستند و شما می توانید برای سالها از آنها استفاده کنید.

 

سنگ‌ های گران بها و مروارید

زمانی که نیاز دارید تا به ظاهرتان جذابیتِ رنگ ‌ها را اضافه کنید، یا زمانی که فکر می­‌کنید نیاز به کیفیتی متفاوت دارید، سنگ ‌های گران ‌بها و مرواریدها را امتحان کنید. اگرچه این سنگ‌ ها اصولاً قطعاتی تزئینی هستند که باید با دیگر جواهرات ترکیب و هماهنگ شوند.

 

1- مناسبت های معمولی

 

بعضی از جواهرات را شما یک یا دو بار در سال می پوشید، اما از برخی دیگر، هر روز استفاده می ‌کنید. برای اینکه سبک خود را به خصوص برای آن روزهایی که با عجله به بیرون می ‌روید، بهبود ببخشید، همیشه چند قطعه جواهر که پوشیدن آن آسان است و چندان زرق‌وبرق‌دار نیستند را دم دست خود داشته باشید.

 

گردنبند

یقه های هفتی و ژاکت‌های با یقه ی بلند، ساخته شده‌ اند تا گردنبند های فلزی زیبای شما را به بهترین نحو نمایش دهند. از دو یا سه لایه زنجیر و گردنبندهای پلاک­‌دار با طول­‌های متفاوت استفاده کنید که بدون هیچ تلاشی به شما ظاهری سرزنده می‌­بخشد.

 انگشتر فیروزه

انگشتر/حلقه

بار دیگر، استفاده از چند قطعه در کنار هم راهی مناسب است. مجموعه‌های انگشتر در کنار هم به طور ویژه ‌ای شیک به نظر می رسند، به خصوص هنگامی که شما از حلقه‌های ظریفی استفاده می‌کنید که طراحی شده‌ اند تا در میانه ی انگشت جای گیرند.

 

دستبند

لباس های معمول خود را با یک دستبند فلزی زیبا ارتقا دهید. چیزی که به ظاهر شما ساختار می‌بخشد، و ظاهرتان را منظم می کند، حتی اگر روی لباستان چای ریخته یا موهایتان نامرتب است.

 

گوشواره

وقتی می خواهید جلوه ‌ی یک رنگ خاص را به ظاهر خود اضافه کنید، از گوشواره ی گل میخی دارای سنگ های زینتی استفاده کنید. خصوصاً گوشواره‌­های کوچکتر از قطر 3 میلی­متر بسیار مُد هستند.

 

2- محیط کار

 

هنگامی که لازم است بسیار مرتب به نظر برسید، از جواهرات ساده‌­ی مکملی استفاده کنید که نه حواس خودتان را پرت کند و نه حواس دیگران را. شما نمی‌­خواهید در یک ملاقات اداری به خاطر دستبند آویز دار خود معذب باشید. به همین ترتیب، جواهراتی که خودنمایی کنند چندان مناسب یک محیط کاری در نظر گرفته نمی‌شوند.

 

گردنبند

چیزهای کمی هستند که نسبت به یک گردنبند با پلاکِ سنگ با یک کت یا بلوز بهتر به نظر برسند. رنگی را انتخاب کنید که با تعداد بیشتری از لباس­‌های داخل کمدتان هماهنگ باشد، به این ترتیب شما می­‌توانید اغلب از آنها استفاده کنید.

 

انگشتر/حلقه

اینجا جایی است که یک حلقه ی ساده ی فلزی زیبا مفید واقع می­‌شود. یک حلقه ی ساده اندکی از یک چیز خاص را بدون اینکه توجه زیادی طلب کند، به دست شما می­بخشد.

 دستبند

دستبند

دستبندهای ظریف فلزی با یک بلوز و لباس اداری بسیار حرفه‌ ای به نظر می رسد، تا جایی که دستبند مزاحم کار کردن شما با دستتان نشود.

 

گوشواره

گوشواره‌ های بسیار تطبیق ‌پذیر گل میخی هنگامی که می خواهید تـأثیر خوبی بگذارید و تنها یک درخشش ساده به ظاهرتان اضافه کنید، انتخاب خوبی به نظر می‌­رسند.

 

 

3- مهمانی­‌ها

 

این جا جایی است که می ‌توانید جواهرات مد روز خود را جستجو کنید. النگوهای عریض، سرزندگی و زرق و برق را به لباس‌ های شب شما می ‌افزایند و LBDها (جواهرات کوچک مناسب لباس مشکی) بسیار پراکنده به نظر خواهد رسید، بی اینکه هیچ جزء درخشنده­‌ی آن­ها را زیاده از حد نمایش دهد. با این حال اطمینان حاصل کنید که تنها از یک یا دو قطعه استفاده می‌ کنید، تا غیر عادی به نظر نرسید، مگر آنکه دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

 

گردنبند

هنگامی که برای یک شبِ بیرون از خانه لباس می ‌پوشید به سراغ گردنبندهای ضخیم بزرگ بروید، و اگر میخواهید از چندین قطعه جواهر استفاده کنید، به دنبال یک گردنبند مینیمالیستی باشید که بدرخشد بی آنکه بیش از اندازه بزرگ باشد.

 

انگشتر/حلقه

یک حلقه ی کوکتیل (حلقه­‌ی ظریف با سنگ مسطح بزرگ) برای همه ‌ی انواع مهمانی مناسب است. هر چقدر که انگشتر بزرگتر باشد، بیشتر چشم مردم را می­‌گیرد.

 

دستبند

در خرید جواهرات لوکس اعم از دستبند توجه کامل داشته باشید .یک دستبند عریض (یا سه دستبند نازک) باعث خواهد شد که شما احساس کنید که در یک مجموعه سریال خوش آب‌ و رنگ قدم گذاشته‌ اید. النگوهای سنگینِ طرح ‌دار را با یک جفت ساده‌ تر با ابعاد مناسب، ست کنید.

 

گوشواره

گوشواره‌ های آویز بزرگ با سنگ ‌های زینتی رنگی، به یک لباس مشکی جلوه ی بی‌­نظیر رنگی می‌بخشند و از یکنواختی ظاهر جلوگیری می‌ کنند

 

4- مراسم رسمی

 

تعداد کمی از جواهرات کلاسیک برای موقعیت ‌هایی که لازم است در بهترین حالت خود باشید، ضروری هستند. نمادهای هالیوود یعنی آدری هپبورن و گریس کلی، را بررسی کنید. آنها بهترین فرم یک ظاهر رسمی را می‌شناختند و آنها را با اعتماد به‌نفس به‌تن می‌کردند.

 

گردنبند

یک گردنبند پلاک ‌دار بلند با الماس سولیتر تعریف همیشگی درخشندگی است، و با هر چیزی مناسب خواهد بود.

 

انگشتر/حلقه

دختران اهل مد قطعات جواهر سطح بالا و پایین را  همیشه با هم ترکیب می ‌کنند، از آن ها الهام بگیرید و یک حلقه ی سولیتر کریستال را با یک جواهر الماس واقعی برای ظاهری گیرا که نیازی به بانک زدن ندارد، ست کنید.

 

دستبند

شبیه به یک حلقه‌ ی کریستال، یک دستبند تنیس نیز می تواند با کریستال ساخته شود و همچنان ظاهر لوکس خود را حفظ کند.

 

گوشواره

گوشواره‌ ها ظاهر رسمی شما را تکمیل می کنند، به خصوص اگر از یک گوشواره ی ژاکتی کریستالی یا بالارونده از گوش استفاده کنید که تنها به حدی لبه ایجاد می کند که ظاهر رسمی را حفظ کند و بیش از اندازه شلوغ نشود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید جواهرات لوکس به سایت زرسی مراجعه فرمایید.